دفتر احوال حل الحزب الوطني

رصد لبعض التعليقات على الفيسبوك عقب صدور حكم حل الحزب الوطني

دلوقتى هنلاقى على الفضائيه المصريه فى رمضان الجاى الاخوان يعملوا مسلسل “الحزب المحلول” عشان يردوا بيه الجميل لحكومة طرة لاند

زغرطي يا ام جيهان..مقر الحزب الوطنى بقى لحقوق الانسان..النهاردة يوم تاريخي !! ايه اللي بيحصل ده … حلم ولا علم

سبحان من جعل الحزب الوطني محظور وجماعه الاخوان هيا الرسمي

السلفيين يطالبون بتطبيق الحد على قيادات الوطني بأعتبارهم …منحلييييين

الي طلعت السادات — وشك حلو علي الوطني — ماتمسك الامن الوطني

موسوعة نجس للارقام القياسية الواطية تهنىء صلعت السادات بحصولة على لقب اسرع رئيس حزب محلول في العالم حيث استطاع ان يبقى في منصبه لمدة 3 ايام كاملة متضمنة يوم الجمعة قبل ان يحل الحزب بحكم الادارية العليا اليوم

فى 3 مليون فل من الفلول النهارده حيبات بيعيط و دموعه على المخدة، احنا اسفين يا فلول، و على رأى المثل بتاع اخويا المخبر، زغزغنى فى كوعى و امسح دموعى

و بعد قرار حل الحزب الوطنى اقدر اؤكد ان الحزب الوطنى كانت بدايته على ايد أنور السادات و نهايته على ايه طلعت السادات عيله مبروكه

مليونية الجمعة القادمة للمطالبة بإلغاء الهلال و الجمل من رموز مرشحى مجلس الشعب

و قال لك : طلعت السادات رئيس الحزب الوطنى المحظور -صدق اللى قال الدنيا زى الخيارة يوم فى ايدك و يوم فى ايد حد ثانى…….سبحان المعز المذل

Advertisements

0 Responses to “دفتر احوال حل الحزب الوطني”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: